pátek 5. května 2017

Změny na blogu


Po pár týdnech, co blog běží, jsem se rozhodl pár věcí změnit:


Změny v hodnocení

Úplně původní myšlenka byla, že hrám nebudu číselná hodnocení dávat vůbec a jen se je pokusím zhodnotit v samotném textu článku. Nakonec jsem povolil a začal udělovat tzv. "Ugrohvězdy", kdy hra mohla získat 1-5 hvězd, kdy nejvíce jsem zatím udělil hvězdy tři s očekáváním, že ty lepší hry teprve přijdou. 

S výsledkem ale nejsem spokojený, protože jsem tak musel identické hodnocení udělit hrám, které bych na stejnou úroveň normálně nezařadil. Proto chci nově zprovoznit jemnější škálu, kdy budu udělovat hodnocení na standardní stupnici 1-10, kdy 10 budou ty nejlepší hry (první Mafia, apod. ;) ). Bohužel se s tím váže přehodnocení všech her, které jsem doposud recenzoval, takže snad to zvládnu rychle. Každopádně je lepší nečekat a udělat to teď, než později. 

Hry bez známého data vydání

Na seznamu mám pořád zhruba 200 her, u kterých nevím datum vydání. Co s nimi, když chci hrát chronologicky od těch nejstarších? Rozhodl jsem se, že je budu náhodně vybírat a vpasuju je do playlistu. Vždy vezmu tři hry chronologicky, jednu bez data vydání a tak pořád dokola. 

Nová stránka Screenshoty

Všimli jste si vůbec, že v pravém menu jsou odkazy na několik stránek? Teď k nim přibyla stránka "Screenshoty", kde pokaždé vyberu jeden screenshot z odehrané hry. Jeden jediný a naplácám je všechny pod sebe. Myslím, že je docela zajímavé si touhle stránkou zascrollovat a porovnat, jak se grafická stránka hry postupně zlepšovala. 

Správce Master game listu

Crash se jako správce seznamu bohužel neuchytil (přestalo ho to brzy bavit), takže ho zbavuji oficiálně funkce a je to zase celé na mě. Práce je tam pořád mraky a spousta her chybí. Alespoň jsem vděčný za občasnou výpomoc od Fingona, Mopa a dalších. 

Seznam must-play her

Stejně jako cRPG Addict chci do pravého sloupce přidat seznam her, které by člověk měl hrát "pokud chce získat dobrý přehled o československé videoherní tvorbě". Budou zde jen ty nejvýznamější, nebo nejlepší hry. Uvažuji i o souhrnných článcích "Hra roku 19xx", ale těch her není zase tolik a pravděpodobně shrnu více let dohromady. 

Žádné komentáře:

Okomentovat