neděle 25. června 2017

Hra 89: Domino 87 (1987)


Domino 87
Vývojář: Petr Kučera
Vydavatel: Pekuc Soft
Vydáno 1987 pro Atari 8bit
Žánr: Hazardní
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Hra začíná nadějně - na úvodních obrazovkách začne hrát povedená skladba, takže jsem očekával technicky pokročilejší hru. V hlavním menu, v "hale rekordů" se zase objevuje někdo se jménem "Menses", takže moje očekávání se ještě zvýšila. 

Na téhle obrazovce hraje povedená skladba
Menses skončil beznadějně poslední
Instrukce ke hře

Jaké však bylo moje rozčarování, když jsem vlezl z menu na obrazovku s instrukcemi. Jak si můžete sami přečíst, je to prostě jen další hra na téma Videostop, kterých už jsem tu pár měl (naposledy Cokey (1987)). Na obrazovce skáčou tři symboly a musíte zmáčknout tlačítko ve chvíli, kdy tam jsou alespoň dva stejné. Máte na to 20 pokusů. To je celé. 


Je to prostě Videostop

Plynulost, se kterou se mění symboly a odpočítává čas je dost pofidérní a pokaždé, když kostky zastavíte, hra vyhodnotí situaci, udělí / strhne body, ale problém je, že následujících několik tahů v rychlosti profrčí - jako kdyby se snažila dohnat ten čas ztracený vyhodnocováním. Během těchto tahů ani nemůžete hru znovu zastavit, což je problém - v hráčově zájmu totiž je dohrát hru co nejrychleji, protože za nevyčerpaný čas má další body.

Konec hry po vyčerpání všech tahů
Porazit autorův nejlepší čas je samozřejmě téměř nemožné

Verdikt: Další hra na téma Videostop, další nuda.
Hodnocení: **/10

Žádné komentáře:

Okomentovat